torsdag, januari 05, 2012

Bio

Om någon händelsevis har kikat in här de senaste dagarna och undrar varför detta inlägg kommer i dag - igen - i ett eget inlägg, så är det bara någon som har varit lite i farten. Här önskar jag nästan att jag kunde säga att det var ett av barnen som kom åt något på datorn men se, det var faktiskt jag själv som satt här och fixade med en bild. På väg upp från stolen halkade jag på ett par piratbyxor i glansigt material och tog emot mig med handen på tangentbordet... Fråga mig inte vad som sedan hände men jag lyckades radera halva inlägget och när jag gick in i det igen hade det tydligen hunnit sparas också. Så här kommer den försvunna halvan - igen :)
Årets första dag har varit precis så skönt lat och lugn som den ska vara. Hela familjen sov till halv nio vilket är storartat för att vara oss. Sen var vi på bio alla fem. Premiär för Alvin som var en mycket stolt och lycklig kille som hade fullt sjå att slicka på snusklubba, äta popcorn och surpla i sig festis samtidigt som han försökte hålla sig kvar i fåtöljen som hela tiden ville vika ihop sig då han var för lätt. Så han satt med benen uppåt hela timmen... Gissa hur gulligt det såg ut! När musiken på Nalle Puh blev för svängig så kunde han dock inte hålla sig utan hoppade ner på golvet och dansade loss. Underbar är vad han är, vår alldeles egna lilla bus.

Hoppas det nya börjat bra för er alla. 2012 - det känns som att det kan bli ett bra år det här!

Inga kommentarer: